Dimarts dia 2 de Maig, celebrarem, organitzat per Compromís per Alcàsser ,una assemblea informativa sobre el pressupostos generals de l’estat que en estos dies estan debatent-se a Madrid, en aquest acte va participar el diputat al congrés  Enric bataller, que va exposar als assistents els principals detalls dels conters de l’estat, i el perquè del vot en contra de Compromís a estos pressupostos.

L’assemblea que va contat amb una importat assistència de veïns, especialment de gent jove, va ser presentada i moderada per la nostra regidora Isabel Parra, i va comptar amb la introducció feta  pels representants del Joves amb Compromís per Alcàsser, Pascual Martínez i José Gea, els quals tractaren uns dels temes més greus amb els que es troben el joves en el dia a dia, com és el del transport públic i les seues deficiències.

Posteriorment els assistents es van interessar i van plantejar als nostre diputat els seus dubtes sobre diversos temes, i foren àmpliament debatudes qüestions com la del corredor mediterrani, l’infrafinançament  del País Valencià, la falta d’inversió de l’estat al  contracte programa de transport públic a l’area metropolitana de València etc.

Abans de l’acte Enric Bataller es va reunir a l’ajuntament amb els representants de l’associació de veïns d’Alcàsser, els quals varen exposar les seues principals reivindicacions per al nostre poble, reunió que va ser qualificada de molt interessant per les dues bandes.